malam yang membosankan di main camp cucms

semalam (sabtu) hari yang kurang produktif..bangun awal..kemas bilik..kemas rumah, basuh baju...then..pergi main camp..alina suruh aku makan nasi lemak..aku pn makan..then najib pulak dah siap bungkuskan aku nasi lemak tu..rasa rugi plak x gi toastmaster..then sejam kat main camp..aku balik semula cyberia, jalan kaki sebab nak pergi meeting persatuan penduduk kat cyberia ni..masuk je meeting tu..rasa segan plak sebab semua org dah berumur..aku je orang muda..in case anda tertanya2 kenapa aku gi meeting ni? well...aku ada rumah kat sini sebenarnya..tapi rumah aku budak mmu sewa..so aku kena duduk kat rumah under cucms..x kisah la..meeting tu best gila..mcm2 proposal ada..x larat nak cerita..then habis je meeting tu..aku g main camp..sampai je bukak blog..facebook..then around 8pm start study..buat lab report..makan nasi lemak yang najib tolong bungkuskan tu..err..pastu relax2..melayan pak guard cerita pasal zaman komunis la..jepun la..bla bla bla..dah dekat pukul 10pm..john datang..so aku, fit'ri, najib g main ping pong..smpai kol 11 lbh..then sambung smula wat kerja...dah sampai pukul 12am..hari ahad...semua dah malas nak balik..so decided tido je kat main camp ni..dlm pukul 12 lebih, najib ngan fitri dah tido..aku pulak segar lagi..then tngk bleach..study...then pergi tengok cadaver sorang2...dah xde keje..haha..so sekarang ni...dah pukul 3.30 pagi (masa aku tulis line ni la)..aku still x ngantok...dan aku rasa rugi..nak tido...waaaa :(

0 comments:

Post a Comment