Fikiranku kosong.....

Tiada apa yang bermain difikiran aku sekarang ni sebenarnya..kosong semata-mata..aku hanya memandang skrin laptop aku ini..sambil menekan kekunci laptop ini tanpa ada sebarang perasaan..tiada motif aku menulis blog ini...haha..hanya cuba melakukan sesuatu untuk mendapatkan ilham..ye la..mana tau tengah menulis post ni..tiba-tiba dapat ilham kan.....ok.......ermm.....nak cakap pasal ape?....ah...politik?....tiada isu menarik lately...pass....k...erm...sukan? tiada orang berminat kot.....lagipun aku maniac F1 ngan Man Utd je...so sure bnyk orang tak minat...hehe...pass......pasal bulan? asyik bulan aje...nanti aku type something pasal bulan sure sama ngan Alina punya idea pulak...tak best pulak...pass...haha...bout masakan? rahsia...tak boleh dedah resepi aku...haha..resepi meggi goreng boleh la...haha....passssss.....arghhhh....so....ape nak tulis ni.....pasal condemn orang? nak condemn siapa? aku okay ajer dengan semua orang ( siapa tak senang dengan aku, cakap aje ngan aku :p)................................*sigh*........................err.........em..........the girl in green pun x siap2 lagi...tiada idea sebenarnya..............."the girl in green" pun tak dapat dihubungi...so minta maaf la..terpaksa tangguh................so.......akhirnya....aku dah tahu ape aku nak tuis....yeah!!!.......ape dia? ni la....ini aje aku nak type...ini aje penghabisan dan penamat bagi post kali ini...sebab.....fikiranku kosong... :D

2 comments:

alina said...

i dah tahu who is the girl in green...la la la la..

otak i pun terasa kosong je..mungkinkah apa yg kita rasa sekarang ini ialah perasaan 'bosan'?

Anonymous said...

siapa the girl in green?

Post a Comment