Bosan dengan media di Malaysia.

Adoi..hari-hari tengok surat khabar, asyik dok hentam PKR aje bila pilihan raya penanti dah makin dekat ni..aku tertanya-tanya la..BN umumkan mereka tak bertanding untuk pilihan raya kat Penanti ni, tapi apa masalah diorang nak buruk-burukan jugak parti PKR? kenapa mereka nak kena buat semua tu? mereka bukan terlibat pun dalam pilihan raya ni...ni memang tak lain tak bukan, mereka ada disebalik calon-calon "bebas" tu...haih BN...apa lah nak jadi...

1 comments:

al-syu'ara said...

tau x pe!!
huru hare

Post a Comment