Apabila lelaki pergi shopping berseorangan..




Oleh kerana aku tidak ada sebarang aktiviti harini ini..so apa lagi? Keluar aje la..menuju ke KLCC..niat asalnya adalah untuk membeli kasut baru memandangkan kasut nike shox aku sudah semakin berusia..dah 2 tahun kot..masih cantik dan elok namun aku tak nak pakai sampai rosak..sayanglah..pusing-pusing KlCC sorang2..dah la tak boleh nak makan2..bosan gila..last2 masuk kedai Armani Exchange.."terbeli" la 2 helai t-shirt..alamak..lari budget..duit nak beli kasut habis guna untuk 2 helai t shirt AX ni..waa..then teringat pulak adik aku pesan suruh belikan dia satu set Barbie thingy..adoi..kena utamakan dia la..maklumlah..adik bongsu tersayang..so kena la beli..hehe..balik rumah..aku duduk sambil termenung-tak dapat lagi beli kasut baru..haih..



0 comments:

Post a Comment