kisah percintaan rakanku..

Kisah cinta rakanku ni agak berbeza la...dia ni mmg hampeh dari segala segi la..bak kata adik dia, mandi air sampah, gosok gigi guna berus jamban, tidur atas timbunan sampah, berjaga malam tengok benda yang sampah2 dalam komputer dia, perangai pun macam sampah..tapi dia ada hati nak mengorat seorang kawan aku ni yang kira lawa la, and yang paling best nya..perempuan ni dah berpunya..dari mana dia dapat semangat nak mengorat perempuan ni pun aku tak tau..haha..xpela, aku consider lelaki ni dalam dunia dia sendiri..aku tak mampu nak tolong dia sangat..yang aku boleh tolong dia, bg dia dvd untuk dia tengok sepanjang malam lagi dan tertidur dalam kelas..atau aku boleh bagi dia peluntur dan berus besi sental periuk suruh dia rajin mandi serta sental daki badan dia dan jadi lebih kemas..haha XD

1 comments:

Syafiq said...

FUH.... mmbr ko ni dasyat btol... bleh thn gune bnd2 smpah eh? ade hati nk ngorat awek tu.. ala.. kalo nk dikirakn bg mmbr ko tu, awek tu xde la cun abes.. btol x? tu la die rse sng je nk takel awek tu.. pdhl? hakikat nye sndri xsdar..

Post a Comment